Stoppen contante betalingen

16-01-2012

Veel van onze huurders hebben ervoor gekozen om hun huur automatisch te laten incasseren. Een aantal kiest ervoor om elke maand zelf de huur te betalen. Sommigen doen dit via een overschrijving per acceptgiro, anderen betalen aan de balie van ons kantoor met de pinpas of met contant geld.

Uit veiligheidsoverwegingen voor zowel klanten als medewerkers, maar ook omdat het aantal contante betalingen sterk is verminderd, hebben wij besloten om geen contant geld meer aan te nemen. Huurders kunnen vanzelfsprekend wel betalingen voldoen met hun PIN-pas. Ook kunnen zij een machtigingsformulier invullen, zodat de huur voortaan automatisch wordt overgemaakt. Dat is gemakkelijk en snel.

Wil iemand om welke reden dan ook toch contant betalen, dan kan hij/zij daarvoor onder andere terecht bij een agentschap van Post.nl of bij het Grenswisselkantoor. Er kan contant geld worden gestort, huurder ontvangt een stortingsbewijs en het betreffende kantoor zorgt voor overschrijving. Aan deze manier van betalen zijn wel kosten verbonden.

Wij vertrouwen erop dat onze huurders begrip hebben voor ons besluit.  

terugafdrukkentop
RSS-feed Wooninc
Sluit Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.