Vragen stellen via Whatsapp

29-07-2016

Een vraag stellen aan Wooninc. kan sinds een aantal maanden ook via Whatsapp. Dit is een extra contactmogelijkheid naast bellen, e-mailen, social media of een bezoek aan ons kantoor. In een pilot van 3 maanden hebben we getest of onze klanten contact met ons willen via Whatsapp. De reacties waren erg positief.

Sinds mei zijn we bereikbaar via Whatsapp via telefoonnummer 0682990606. Vragen worden direct beantwoord tijdens kantooruren: maandag t/m donderdag tussen 9 en 17 uur en op vrijdag tussen 9 en 13 uur. Vragen die in de avonduren of het weekend binnenkomen worden de eerstvolgende werkdag beantwoord.

Algemene vragen

'Bedankt voor het snelle reageren, dit werkt echt goed', was de reactie van een tevreden klant die in de eerste week van de pilot contact opnam. Gedurende 3 maanden hebben we zo’n 80 gesprekken gevoerd met huurders en woningzoekenden. Vanwege de positieve reacties hebben we besloten door te gaan met Whatsapp. Een mooie kans om onze bereikbaarheid te verhogen en dienstverlening te verbeteren.

Whatsapp is met name geschikt voor het stellen van algemene vragen. Voor specifieke vragen over een woongebouw kunnen onze huurders terecht bij de huismeester.

Ook reparatieverzoeken melden via Whatsapp

In de testperiode kwamen ook een aantal reparatieverzoeken binnen via Whatsapp. Met de mogelijkheid een foto toe te voegen werkt dit prima. Waar de binnenkomende informatie tijdens de pilot werd doorgestuurd naar de juiste afdeling, zullen medewerkers van de servicedienst deze verzoeken via Whatsapp binnenkort direct in behandeling nemen.

 

 

 

terugafdrukkentop
RSS-feed Wooninc
Sluit Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.