Klantenpanel over digitale dienstverlening.
Tijdens het klantenpanel gaan huurders met elkaar in gesprek over vragen als:
- Van welk soort digitale diensten maakt u al gebruik in het dagelijks leven?
- Welke diensten hiervan passen bij Wooninc.?
- Hoe kunnen we zorgen voor snel en prettig digitaal contact?
- Wat vindt u van onze website?
- Hoe kan een huurderportaal u ondersteunen?
Het doel is om inzicht te krijgen in hoe onze digitale dienstverlening wordt ervaren en hoe we deze samen kunnen verbeteren.
Uitnodiging per brief
Een aantal huurders ontvangt een uitnodiging per mail vanuit Luisterpunt. Zij begeleiden deze bijeenkomst. We hebben een willekeurige selectie gemaakt van huurders die worden uitgenodigd. Het kan dus zijn dat een huurder een uitnodiging ontvangt en zijn of haar buren niet. Het klantenpanel vindt plaats op dinsdag 23 september.
Wij luisteren graag
Vanuit Wooninc. zijn we ook met een aantal medewerkers aanwezig. We luisteren via een videoverbinding mee, vanuit een andere ruimte. Zo kunnen we zo goed mogelijk luisteren én leren van de meningen en ideeën van huurders.
Vragen of meedoen in de toekomst?
Heeft u vragen over het klantenpanel? Neem gerust contact met ons op via 040 265 44 00 of
In 2026 organiseren we ook digitale klantenpanels. Heeft u nu al interesse? Stuur dan een mail naar