klachten

Uw tevredenheid vinden wij belangrijk. Daarom stemmen wij onze dienstverlening graag af op onze klanten.

Bent u tevreden of heeft u een tip of idee hoe wij u nog beter van dienst kunnen zijn?

Vertel het ons.

Bent u niet tevreden over onze dienstverlening?

Ook dan horen wij dat graag. U kunt uw klacht melden via klantreactie@wooninc.nl. Binnen drie werkdagen ontvangt u een bevestiging dat wij uw klacht hebben ontvangen. Uw klacht wordt in behandeling genomen door de manager van de afdeling die betrokken is bij de inhoud van de melding.
Wij nemen binnen tien werkdagen contact met u op om uw klacht te bespreken. We proberen de klacht dan samen op te lossen. De afspraken die we maken bevestigen we uiterlijk binnen tien werkdagen in een schriftelijke reactie.

Bent u niet tevreden over de manier waarop wij uw klacht hebben afgehandeld? Dan kunt u uw klacht binnen tien werkdagen voorleggen aan de directie van Wooninc. De directie beantwoordt uw klacht binnen tien werkdagen na ontvangst van uw schriftelijke reactie.

Is uw klacht alsnog niet naar tevredenheid afgehandeld of opgelost?

Dan is sprake van een 'geschil', dat wordt voorgelegd aan de Geschillencommissie van Wooninc. Dit is een onafhankelijke commissie die bestaat uit drie leden en één plaatsvervangend lid, waarvan:

- tenminste één lid beschikt over volkshuisvestelijke kennis
- de voorzitter juridisch onderlegd is
- één lid is voorgedragen door Stichting Huurdersplatform Wooninc.

De Raad van Commissarissen benoemt de leden. De werkwijze van de Geschillencommissie staat beschreven in het Reglement Geschillencommissie.

terugafdrukkentop
RSS-feed Wooninc
Sluit Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.